Warunki gwarancji
- Niniejszą gwarancją objęte są usterki produktu spowodowane wadliwymi podzespołami i/lub defektami produkcyjnymi.
- Usługi gwarancyjne świadczone są przez Producenta po przedstawieniu przez klienta:
• oryginału faktury VAT będącej dowodem zakupu lub paragon,
• wadliwego produktu (kompletnego),
• zgłoszenia serwisowego z opisem usterki,
• nienaruszonej plomby gwarancyjnej. - Gwarancja jest ważna przez 24 miesięcy od daty zakupu podanej na oryginale dowodu zakupu.
- Usterki ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte przez Producenta w terminie ustalonym przez strony, nie dłuższym jednak niż 14 dni roboczych liczonych od daty przyjęcia produktu do naprawy przez Producenta.
- Klientowi przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, jeżeli: w okresie gwarancji Producent dokona czterech napraw istotnych, a urządzenie nadal będzie wykazywało wady, które uniemożliwiają jego używanie zgodnie z przeznaczeniem, Producent stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe. Przy wymianie urządzenia na nowe potrąca się równoważność brakujących lub uszkodzonych przez klienta elementów i koszt ich wymiany.
- Jeżeli wymiana produktu na nowy, zgodnie z p. 6, nie jest wykonalna, klientowi przysługuje prawo do zwrotu zapłaconej ceny.
- Gwarancją nie są objęte:
• wypadki zaistniałe podczas transportu i przeładunku oraz wywołane tym uszkodzenia,
• uszkodzenia lub wadliwe działanie spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub nadużywaniem produktu, niedbałością klienta lub stosowaniem produktu niezgodnie z instrukcją obsługi albo przepisami bezpieczeństwa,
• mechaniczne uszkodzenia produktów i wywołane nimi wady,
• uszkodzenia lub wadliwe działanie wynikłe na skutek pożaru, powodzi, uderzenia pioruna, czy też innych klęsk żywiołowych, wojny czy niepokojów społecznych, nieprzewidzianych wypadków, korozji, rdzy, plam, przepięć w sieci telefonicznej lub energetycznej, nieprawidłowego napięcia zasilającego, normalnego zużycia w eksploatacji, czy też innych czynników zewnętrznych, urządzenia, które osoby inne niż Producent naruszyły lub w których przeprowadziły przeróbki, zmiany, dostrojenia lub naprawy. - Decyzja Producenta odnośnie zasadności zgłaszanych usterek jest decyzją ostateczną.
- Producent nie będzie ponosić odpowiedzialności za serwis gwarancyjny, jeżeli wymagane naprawy nie mogą być wykonane z powodu restrykcji importowo-eksportowych na części zamienne i/lub innych przepisów prawnych czy też nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie naprawy.
- Wszelkie wadliwe produkty lub części, które wymieniono, stają się własnością Producenta.
- Producent nie udziela upoważnień ani gwarancji odnośnie produktów, z wyjątkiem tych, które wyraźnie określono w niniejszym dokumencie. W żadnym wypadku nie będzie on odpowiedzialny wobec klienta za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie urządzenia wynikłe z innych przyczyn niż wady w nim tkwiące oraz nie będzie odpowiedzialny za szkody spowodowane wadami produktu. W szczególności uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa klienta do domagania się zwrotu utraconych zysków w związku z awarią produktu.
- W przypadku stwierdzenia przez Producenta iż odesłany na gwarancję produkt jest sprawny, Producent może obciążyć klienta kosztami manipulacyjnymi w kwocie 50zł brutto.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszymi Warunkami Gwarancji zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
UWAGA
Towar dostarczony bez dowodu zakupu (paragonu lub faktury VAT), z uszkodzoną plombą gwarancyjną lub niekompletny zostanie odesłany do nadawcy z automatycznie odrzuconą gwarancją.