Kategorie produktów

Dostawa

Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich, kuriera Pocztex 48, Poczty Polskiej. Przesyłki dostarczamy również do Paczkomatów InPost. Każdy zamówiony u nas towar możesz także odebrać osobiście w naszym punkcie odbiorów w Tarnowskich Górach na ul. Zagórskiej 159 lub w Sklepie stacjonarnym ul. Rynek 9, nie ponosząc dodatkowych kosztów transportu.



0 zł                                   Odbiór osobisty
Zamówione produkty możesz odebrać w naszych punkcie w Tarnowskich Górach ul. Zagórska 159 lub w Sklepie stacjonarnym ul. Rynek 9 Tarnowskie Góry.

8,60 zł                                 Paczka w ruchu
Paczka w RUCHu to usługa logistyczna umożliwiająca odbieranie paczek w ponad 4000 kiosków i saloników RUCH oraz punktów partnerskich. Punkty są zwykle czynne w godz. 6:00-20:00, a część z nich również w sobotę i niedzielę!  Masz 5 dni na odebranie paczki. Po upływie wskazanego terminu paczka jest traktowana, jako nieodebrana i zostanie zwrócona do Nadawcy.
Paczką w ruchu nadajemy przesyłki o wymiarach 55x35x25 cm i wadze do 20 kg.
*Jeśli Twoje zamówienie ma większe wymiary skontaktujemy się z Tobą w celu wybrania najlepszego sposobu dostawy.

5 zł                          List ekonomiczny Poczty Polskiej
List ekonomiczny to tradycyjna korespondencja. Przewidywany termin realizacji usługi to trzy dni robocze po dniu nadania, jednak termin realizacji usługi nie stanowi gwarancji terminów doręczenia.
List ekonomiczny nie jest ubezpieczony! Maksymalne wymiary przesyłki list ekonomiczny wynoszą:  suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm a waga przesyłki nie może przekroczyć 2kg
*Jeśli Twoje zamówienie ma większe wymiary skontaktujemy się z Tobą w celu wybrania najlepszego sposobu dostawy.


8,60 zł                         Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych na terenie całej Polski, dzięki którym możesz odebrać swoje zamówienie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Za pośrednictwem Paczkomatów InPost możesz odebrać towar o wartości do 5000 zł brutto. Przesyłki docierają do Paczkomatu InPost zwykle w ciągu jednego dnia roboczego od momentu nadania paczki. Na odbiór zamówienia masz 48 godzin - po tym czasie paczka zostanie przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. Z uwagi na ograniczone rozmiary skrytek, do Paczkomatów dostarczane są jedynie przesyłki, których wymiary nie przekraczają gabarytu C: 41x38x64cm, a waga nie przekracza 25 kg.
*Jeśli Twoje zamówienie ma większe wymiary skontaktujemy się z Tobą w celu wybrania najlepszego sposobu dostawy.


9zł                           Odbiór w placówce Poczty Polskiej lub na Stacji Paliw Orlen
Odbiór w punkcie to wygodne rozwiązanie, umożliwiające odbiór przesyłki w dowolnym miejscu i czasie, przy okazji codziennych zajęć. Udostępniamy możliwość odbioru przesyłek w ponad 4 100 placówkach pocztowych, w prawie 1 000 stacji paliw Orlen czynnych w większości 24 h/7 dni w tygodniu oraz w wybranych kioskach/salonikach RUCH. Punkty partnerskie oraz automaty pocztowe nie realizują usług dodatkowych: pobranie, potwierdzenie doręczenia albo zwrotu, potwierdzenie odbioru, sprawdzenie zawartości, a także ograniczona jest masa i wymiary:
Punkty partnerskie – maksymalna masa przesyłki – 30 kg, maksymalne wymiary - 36/29/30 cm
*Jeśli Twoje zamówienie ma większe wymiary skontaktujemy się z Tobą w celu wybrania najlepszego sposobu dostawy.


od 10,50 zł                    List polecony ekonomiczny lub priorytetowy  Poczta Polska
Poprzez Pocztę Polską realizujemy wysyłkę zamówień o wartości nie przekraczającej 500 zł i opłaconych w formie przedpłaty. Usługa dotyczy przesyłek listowych z doręczeniem do rąk własnych adresata lub innej uprawnionej do odbioru osoby. Poczta Polska doręcza listy o maksymalnym rozmiarze koperty 6x36x26 cm i wadze nie przekraczającej 1 kg. W przypadku nieobecności adresata lub innych osób uprawnionych do odbioru przesyłki, listonosz pozostawia w skrzynce zawiadomienie o próbie doręczenia. Znajduje się na nim adres Punktu Pocztowego, Punktu Awizacyjnego lub Oddziału, w którym przesyłka będzie czekać przez kolejne 7 dni. Licząc od dnia następnego po dniu pozostawienia zawiadomienia.
*Jeśli Twoje zamówienie ma większe wymiary skontaktujemy się z Tobą w celu wybrania najlepszego sposobu dostawy.

12 zł                                   POCZTEX Kurier 48
Najbardziej ekonomiczne rozwiązanie kurierskie. Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

15 zł                    Przesyłka kurierska - przedpłata
Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.


18 zł                 Przesyłka kurierska - za pobraniem
Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.